آزمایش سه ماهه دوم چیه دخترا

۵ پاسخ

دکتر برای من هم آزمایش تحمل گلوکز ۴ مرحله ای نوشت
هم ازمایش برای کم خونی و تیروئید و ویتامین دی
ازمایش ادرار هم نوشت

آخه دکتر خودم نبود یکی دیگه را جایگزین کرده بود من الان ۲۳ هفته و ۵ هفته هستم هفته دیگه میشه ۲۴ هفته و ۵ روز هی میگم نکنه زوده که برم این آزمایش رو بدم چون دکتر خودم نبود دو دلم

گلوکز بین ماه ۶.۷
.
شما که ۳ماه دومت داره تمام میشه قند دادی؟

آزمایش خون و قند و ادرار هستش که برای قند یکبار ناشتا و یکبار یه 75 گرم گلوکزه که محلول در آبه باید اونو بخوری بعد آزمایش بدی

ازمایش تحمل گلوکز

سوال های مرتبط

مامان دیانا ❤️ آدرینا مامان دیانا ❤️ آدرینا ۱۱ ماهگی
مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معجزه خدا🙏🏻✨ مامان معجزه خدا🙏🏻✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان مهوین🩷🫠 مامان مهوین🩷🫠 روزهای ابتدایی تولد
مامان دل ارا و تودلی مامان دل ارا و تودلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان آیدین🩵👼 مامان آیدین🩵👼 ۵ ماهگی
مامان ارتین. کاران مامان ارتین. کاران هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان شاهیار💙 مامان شاهیار💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری