مامانا آزمایش های سه ماه دوم چیه ؟؟؟؟

۸ پاسخ

من فقط قند دوساعته گلوکزهم گفت نمیخواد

قند بارداری

برا من دیابت .تیروئید .ادرار.کم خونی رو گفت انجام بده

فقد برای قند و دیابت بارداری آزمایش میگیرن که بهش میگن گلوکز

قند بارداری اکثرا تیروئیدو ادرارم میگیرن با یدونه سونو

گلوکز هست فقط

هفت ماهگی آزمایش قندی بایدبدی

آزمایش گلوکز برای قند و....

سوال های مرتبط

مامان پسر کوچولو 💙 مامان پسر کوچولو 💙 ۴ ماهگی
مامان میکائیل مامان میکائیل ۸ ماهگی
مامان تربچه💙💙💙 مامان تربچه💙💙💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان بهارا و برسام مامان بهارا و برسام ۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری