آزمایش سه ماه دوم از چند هفته باید بدیم؟

۶ پاسخ

ازمایش سه ماه دوم؟
منظورت گلوکز؟

بهترین زمانش ۲۵-۲۶هفتس فکر کنم

من ۲۷ هفته دادم

اگه منظورت گلوکزه از ۲۴ تا ۲۸

۲۴ تا۲۸

منظورت گلوکزه؟

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🙏🏻✨ مامان معجزه خدا🙏🏻✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان مهوین🩷🫠 مامان مهوین🩷🫠 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی گل🎀 مامان نی نی گل🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان دخترم 🦋 مامان دخترم 🦋 ۶ ماهگی