خانما انبه ضرر داره بخورم
سزارینی ام

۴ پاسخ

اگه بچت زردی نداره بخور
ولی از کم شروع کن
چون شیر میدی بچه دل درد نشه

بخور عزیزم انبه میوه گرمه اتفاقا خوبه برات بخور

😐😐😐😐

😐😐😐😐😐😐😐😐😐

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی
مامان نیهان گلی🥹♥️ مامان نیهان گلی🥹♥️ ۱۳ ماهگی
مامان آقا رُهام مامان آقا رُهام ۲ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۲ ماهگی