خوشگلا
از چند هفته باید بریم بهداشت؟

۱۷ پاسخ

منکه نرفتم

من از 6هفته رفتم

من هنوزنرفتم میگن دیگ پرونده تشکیل نمیده چون ماهت زیاده خیلی استرس دارم تحت نظر دکتر هم هستم

من از ۹ هفته رفتم

منکه بزور سرشون پرونده تشکیل دادم هرسری هم که وقت کنترل داشتم برام انجام ندادن میگن برو ی روز دیگه بیا منم زنگ زدم ۱۹۰پیگیری کنن

نرو بابا ، من یه اشتباهی کردم رفتم هر روز با زور زنگ میزنن میگن چرا نیومدی کم مونده جلب طیار بگیرن 😂😂😂

مگه باید حتما بهداشت بری من نرفتم اصلا فقط تحت نظر دکترم

من تقريبا ١٠روز پيش رفتم فقط باز كردم
گفت تحت نظري گفتم اره
گفت فقط براي واكسن بچه ميخواي اسمت باشه گفتم اره
گفت نياز نيست بياي بچه به دنيا اومد سه روزگي بيارش

من بعداز ان تی رفتم

من وقتی فهمیدم باردارم رفتم پرونده تشکیل دادم هرماهم برا مراقبت صدا میکنه و قرص ویتامینو اهن اینام میده

من میخام بعد سونو قلب برم میگن اگه نری نامه نمیدن برا زایمان راسته؟؟

من که اصلا سر بچه هام نرفتم حوصله ندارم هی زنگ میزنن

من از ۱۰هفته رفتم تازه همشم میگفت دیر اومدی

از همون اول که فهمیدی بارداری

من‌رفتم پرونده باز‌کردم‌برای واکسناش بعدا
چندبارم تماس‌گرفتن نرفتم

از روزی که ازمایشت مثبت میشه میتونی بری

من که از همون اول رفتم بهداشت پرونده تشکیل دادم

سوال های مرتبط

مامان نیک مامان نیک هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان امیر علی کوچولو مامان امیر علی کوچولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان همتا مامان همتا ۷ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان هفته سی‌وسوم بارداری