خانما پسرم آروغ میزنه اما دخترم نه ۲۰ روزشونه

۲ پاسخ

اروغ زدن خیلی مهم نیست ده دقیقع رو ب بالا نگهش دار

دکتر من گفت اکه ده دقیقه ایستاده نکهش داشتی برای اروغ گیری و نزد میتونی بخوابونیش ولی باید حتما نکهش داری ی تایمی رو

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولوم 🎀 مامان دختر کوچولوم 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان مانیار جوجه💙🐥 مامان مانیار جوجه💙🐥 ۲ ماهگی