۶ پاسخ

حتما خوابه منم یبار لچم اینجور شد تاساعت ۳شب نتونستم از نگرانی بخوابم رفتم بیمارستان صدا قلبشو شنیدم آروم شدم

منم دقیقا از ساعت ۸ تکون نخورده
مهمونی هم بودم هم گرمم شد و هم خیلی نشستم
دیگه نمیدونم اینا تاثیر دارن رو خستگی نینی یا نه

چیز شیرین بخور
آب خنک بخور

برا منم صبا تا ۱۲ خوابه😁اوایل میترسیدم میرفتم ضربان چک میکردم
الان دگ ساعت خوابش دستم اومده

حتما خوابه

نگران نباش حتما خوابه

سوال های مرتبط