۲ پاسخ

نه عزیزم قندو میبره بالا
ممکنه بچت دیابتی بشه و وزن کاذب بگیره خیلی خطرناکه معمولا از ۲۸هفته ب بعد سونو وزن ک دادی دکترت میگ نیازه یا نه

دکتر باید برات تجویز کنه گلم

سوال های مرتبط

مامان حافظ برهان مامان حافظ برهان ۱ ماهگی
مامان دوقلو ها🥹❤️ مامان دوقلو ها🥹❤️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان غزل و تودلی❤️ مامان غزل و تودلی❤️ هفته بیست‌وششم بارداری