۳ پاسخ

منم اینجور شدم همزمان که دارم قرص میخورم لکه بینی گرفتم
نمی‌دونم باردارم یا نه
شما بودین؟

من مصرف میکنم
لکه بینی ندارم اصلا

من دوفامد چندبار خوردم لک نداشتم کامل پریود شدم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩷 مامان دوقلوها🩷 قصد بارداری