۷ پاسخ

نریخت کثیف کاری بشه خیلی؟نوش جونش تنوع جالبی بود

به به منم هوس کردم😉😁
ولی حتی ایده‌ی خوبی بود دحترمنم این نون بستنی هارو دوست داره
هر وقت میرم بستنی بخورم برای دخترم نون خالیشو میگیرم که صداش درنیاد به من بستنی بده😉😁😁😁😁😁

عزیزم درخواست میدین من پرم

و لباس و دست و فرش و میز و مبل داغوووون و کثیف بعد از تارت خوردن یک عدد وروجک😂😍😋
تا باشد چنین باشد✌🏼

تارتشم میخوره؟

نوش جونش با چی درست کردی عزیزم

ای جوووونم نوووووووش جووونش فسقلی

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱ سالگی
مامان ꜱʜᴀʜᴀɴ مامان ꜱʜᴀʜᴀɴ ۱ سالگی
مامان تیام مامان تیام ۲ سالگی
مامان اریا مامان اریا ۱۵ ماهگی
مامان 🫐رُهــام جون🫐 مامان 🫐رُهــام جون🫐 ۲ سالگی
مامان 💙diyar مامان 💙diyar ۱ سالگی