سلام خانما جواب ازمایش پسرم نرماله؟

تصویر
۳ پاسخ

آره خوبه اگه H می‌نوشت خوب نبود

زینک دادم بهش مگه اهنش کمه اخه محدوده اهنش نرماله

اینم هست

تصویر

سوال های مرتبط

مامان آریشاه و هاکان مامان آریشاه و هاکان ۱ سالگی
مامان مامان پسرا مامان مامان پسرا ۱۲ ماهگی
مامان دخترم و نی نی مامان دخترم و نی نی ۱۲ ماهگی
مامان یه گل پسر مامان یه گل پسر ۱۴ ماهگی