سلام خانوماقطره پدی لاکت واسه چی هست ?

۲ پاسخ

بزای تنظیم گوارشی
اگه اسهال باشه یا یبوست داشته باشه بدی تنظیم میکنه

اسهال

سوال های مرتبط

مامان گوجه سبز مامان گوجه سبز ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۶ ماهگی
مامان کوهیار مامان کوهیار ۱۶ ماهگی
مامان لیمو مامان لیمو ۱۶ ماهگی
مامان آبنبات مامانی مامان آبنبات مامانی ۶ ماهگی
مامان ماهان💙 مامان ماهان💙 ۸ ماهگی
مامان فندق


فندق مامان فندق فندق ۷ ماهگی