پدی لاکت واسه چی خوبه

۳ پاسخ

خیلی چیز خوبیه تنظیم گوارش و روده و چند تا ویتامین هم داره بروشورش بخون

رفلاکس کولیک ودلدرد ونفخ شکم

برای کولیک و رفع دلدرد و نفخ شکم
ودر کل برای تقویت سیستم گوارش از جمله اسهال و یبوست خوبه

سوال های مرتبط

مامان امیرمحمد و مبین مامان امیرمحمد و مبین ۱۱ ماهگی
مامان دخترگلم مامان دخترگلم ۱۵ ماهگی
مامان کوهیار مامان کوهیار ۱۶ ماهگی
مامان لیمو مامان لیمو ۱۶ ماهگی