۸ پاسخ

فاموتیدین برای رفلاکس

برا دختر من انقد که ترنجبین خوب بود و زود اثر کرد هیچکدوم اینا نکرد

هیچ کدوم بی بی کر برا یبوسته

پدی لاکت تا حدی. بی بی کر باید بدی

فانوتیدین برای معدس

فاموتیدین برای رفلاکسه بی بی کر برای یبوست پدی لاکت برای اسهال گریپ میکسچر برای دل درد

بی بی کر

پدی لاکت

سوال های مرتبط

مامان دلسا🧸 مامان دلسا🧸 ۱۳ ماهگی
مامان فسقل خان مامان فسقل خان ۶ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۶ ماهگی
مامان نورچشمم🌟🌱💚 مامان نورچشمم🌟🌱💚 ۵ ماهگی
مامان پسر شیطون بلا مامان پسر شیطون بلا ۱ سالگی
مامان گوجه سبز مامان گوجه سبز ۱۸ ماهگی
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱۰ ماهگی
مامان ماهان💙 مامان ماهان💙 ۸ ماهگی