۲ پاسخ

من انجام دادم و دقیقا مثل سزارین هست .

شبیه سزارین میمونه شکم و باز میکنن و جنین خارج میکنن و بخیه میزنن مث سزارین باید استراحت کنه و بعد ۱۰ روز بخیه هاشو بکشه

سوال های مرتبط

مامان حسن مامان حسن هفته بیست‌وششم بارداری
مامان حدیث و تودلی🫄 مامان حدیث و تودلی🫄 ۲ سالگی