مایع شستشوی لباس بچه چی بگیرم
یا صابون و پودر

۱۴ پاسخ

من بی بی بند گرفتم

فک کنم مایع پرسیل گرفتم مخصوص اطفال

منم محصولات پینو خریدم ،چون اطرافیان خیلی راضی بودن

تصویر

من مالوچسکا صورتی گرفتم
بو‌ نی نی میده خیلی تعریفشو میکردن🥰

مایع بگیر
من همچیشو چیکو گرفتم

مایع نانو رنگ بادمجونی خیلی بوی خوبی داره

اسپری ضد لک لباس هم بگیز میگن خیلی خوبه برا وقتی لباس لکه ش پاک نمیشه

مایع لباسشویی مای بیبی بگیر
صابون و شامپو و...فیروز

بنظرم فیروزخیلی خوبع

من مایع گرفتم

یه مارک ایرانی هست اسمش مالوچسکا هست
صورتیش مال نوزاده
سبزش مال بالای یکسال
خیلی خوبه
برو نظرات مردم و تو دیجی بخون

صابون فیروز، قشنگ لک ها رو پاک میکنه

من پینو و فیروز خریدم هردو مایع لباسشویی

من همه رو فیروز گرفتن

سوال های مرتبط