۱۸ پاسخ

بنظرم وقتی ادم جنسیتو فهمید باید یواش یواش شروع کنه بخره هم از نظر زیاد فشار نمیوفته هم واسه خوده مادر راحت تر میشه بنظرم

بعدانومالی خوبع

از الان بخر تا سنگین نشدی

من امروز رفتم فقط یه سری خورده ریزه مونده بود خریدم مردم ازکمردرد ودل درد،به نظرم۶ماهگی بهترین موقع س

از انومالی شروع کن ک فشار نیاد
البته مثلا من ک چون مستاجرم جا ندارم کمد و اینا کنسله
کمدم از قبل هست

پنج ماهگی من همون موقع خریدم یسری چیزا موند واقعا الان نمیکشم برم خرید نفسم میگیره

هر موقع پول داشته باشی بخری بزاری کنار خیلی خوبه ماه آخر سنگین میشی زود خستت میشه مثلن من خودم الان تازه وارد هشت ماه شدم یکم راه میرم کمر درد می‌گیرم نمیتونم ادامه بدم

از انومالی تا ۲۵هفته بعد اون خستگی ادمو میگیره الان حتی دلم نمی‌خواد بشینم چ برسه برم بیرون راه برم

من سر دخترم ۸ ماهگی خرید کردیم

۵ماهگی تا۷ماهگی شروع کنین

بستگی به خودت داره من که از ذوقم از سه ماهگی همشو خریدم تموم شد
و یه موضوع دیگه این بود کلا از رنگ های نود بیشتر خوشم میومد تا صورتی و ابی همشونو تقریبا رنگ های خنثی و اسپرت خریدم
بعد که متوجه جنسیت شدم چندتا هم متانسب با جنسیتش خریدم 😍

من خریدم یک چیزای مونده

۳۰ هفتگی بنظرم

از هفت ماهگی عزیزم بخر عزیزم من هفت ماهگیم که شروع شد یکم خریدم دیگ تو هشت ماه هیچی نمیخورم بقیشو تو ۹ ما میخرم

ماه ۶

من ۱۱ هفتشه دلم میخاد بخرم😄 جنسیتش نمیدونم هنو

۳۰ هفته ب بعد

من شروع کردم تازه

سوال های مرتبط

مامان زیبا مامان زیبا هفته هفدهم بارداری
مامان یه دخمل فسقلی مامان یه دخمل فسقلی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان علیهان مامان علیهان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته بیستم بارداری
مامان 💕DELANA💕 مامان 💕DELANA💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماندانا 💟 مامان ماندانا 💟 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماندانا 💟 مامان ماندانا 💟 روزهای ابتدایی تولد