والا من چون حس کردم سنگین میشم و گشتن برام بده از الان دارم کم کم خرید میکنم
از همون موقعی که صددرصدی فهمیدی جنسیت چیه کم کم باید شروع کرد به خریدن اینطوری هم خود شخص از نظر مالی و جسمی تو سختی نیس هم همه رو موکول کنیم به اخر نمیشه جنس مناسب و با کیفیت و قیمت مناسب پیدا کرد هول هولکی میشه خریدن و ممکنه خیلی چیز ها این وسط فراموش بشه تو خرید
من جنسیت ک فهمیدم کامل کامل کردم چون واقعا الان دیگه حس بازار رفتن نیست
زودتر بخر هی داره گرونتر میشه همه
چی
من از بیست هفته دیگه سروع کردم بنظرم بهترین تایم هستش چند روز جلوتر خریدهاش تموم شد دو تیکه دیگه یکی ساک بیمارستان یکی هم روغن بچه مونده بگیرم دیگه تمام به امید خدا الهی که همه بتونن برا بچه هاشون خرید کنن و ذوق کنن 😥😥😥🤲🏽🤲🏽🤲🏽🤲🏽
من از بیست هفته شروع کردم فک میکردم زوده ولی بهترین تایم بود از الان ب بعد خیلی احساس سنگینی دارم زود خسته میشم نمیتونم بگردم درست
هفته ۲۸ به بعد تا ۳۲
منم الان شروع کردم به خرید همین الانم هی خسته میشم هوا هم که گرم میشخ دیگه واقعا سخته
من از ۱۹ هفته شروع کردم به خرید کم کم هر وقت پول دستم بود یه چیزی گرفتم
دیگه الان تقریبا تموم شده خرید هاش
من هم هفته شما بودم کم کم شروع کردم به خرید،چون هوا کم کم داره خیلی گرم میشه و هر چقد نی نی بزرگتر میشه راه رفتن هم برای ما تو گرما سخت تر میشه
والا بعد جنسیت من رفتم خریدم ب خاطره گرونی
به نظر من ماه هشتم بهترین موقع است
معمولا بعد ۶ ماهه میخرن حدودا هفته ۲۶،۲۷ به بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.