بهترین زمان برای خرید سیسمونی کی هست؟؟؟؟
و چیا لازمه ؟

۶ پاسخ

بعد سونو انومالی
من یک هفته بعد از انومالی شروع کردم هفت ماهگی تموم کردم
مادر پدرم برام آوردن

من خودم لباس 5 تیکه بیمارستانی و 3 دست لباس تکی .ساک بیمارستان .شیشه شیر .پتو .حوله و غیره البته هرچی که ضروری بود و از واجبات بود ما بقی رو بعد تولد آدم کم کم میگیره

بعد تعین جنسیت.
به قول قدیمیا ساک زن باردار باید 7 ماه آماده و بسته باشه.

من از وقتی جنسیتشو فهمیدم شروع کردم گرفتم

من برای دخترم از وقتی جنسیت رو فهمیدم تیکه تیکه خریدم تا سنگین نشدم

دیگه از وقتی که جنسیت معلوم میشه وتا قبل۸ماهگی که هنوز سنگین نیستی

سوال های مرتبط

مامان زیبا مامان زیبا هفته هفدهم بارداری
مامان علیهان مامان علیهان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۶ ماهگی
مامان مادردوتا پسر مامان مادردوتا پسر ۴ ماهگی
مامان دوقلو مامان دوقلو هفته بیست‌وششم بارداری