بعد سونو انومالی
من یک هفته بعد از انومالی شروع کردم هفت ماهگی تموم کردم
مادر پدرم برام آوردن
من خودم لباس 5 تیکه بیمارستانی و 3 دست لباس تکی .ساک بیمارستان .شیشه شیر .پتو .حوله و غیره البته هرچی که ضروری بود و از واجبات بود ما بقی رو بعد تولد آدم کم کم میگیره
بعد تعین جنسیت.
به قول قدیمیا ساک زن باردار باید 7 ماه آماده و بسته باشه.
من از وقتی جنسیتشو فهمیدم شروع کردم گرفتم
من برای دخترم از وقتی جنسیت رو فهمیدم تیکه تیکه خریدم تا سنگین نشدم
دیگه از وقتی که جنسیت معلوم میشه وتا قبل۸ماهگی که هنوز سنگین نیستی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.