جنسیت رو که فهمیدی شروع به خرید کن هر چی زود تر بری خودت کمتر اذیت میشی
هرچی زودتر بهتر سنگین میشی خیلی سخته من داغون شدم🫠😂
بعد تعیین جنسیت
از همون اول میتونی چیزای که مربوط به جنسیت نیست بخری
از وقتی جنسیت فهمیدی هم لباس و....
من توی ۳۰ هفتگی خریدم ولی همچنان کامل نیس
من ک همه چیزشو خورد خورد انلاین گرفتم مونده تخت و گهواره و کالسکه ک اینارو باید حضوری بخرم و هنوز نخریدم پیشنهادم بهت اینه ک انلاین اگ میتونی خورد خورد بگیر چون هم تنوعشون بالاست هم اذیت نمیشی هم قیمتشون نسبت ب بیرون مناسب تره
آره عزیزم چون سبکی اذیت نمیشی راحت برو خرید کن من فقط سرویس چوبم مونده اونم منتظرم جمعه شوهرم باشه بریم
من ۱۹ هفته ۳شب وقت گذاشتم و همرو خریدم
هرروز داره گرون تر میشه حتما اقدام کن برای خرید
من ۲۱ هفتمه بعد انومالی همشو خریدم
تو تاپیکم عکساشونو گذاشتم
دوست داشتی نگاه بنداز 😄🥹
من از ۲۲شروع کردم
بنظرم بعد تعیین جنسیت دیگه میتونی بخری ولی تا قبل هفت ماهگی حتما تکمیل کنی بهتره
همین هفته ای که هستی سبکی
من از ۱۹هفته اینا که دیگه جنسیت رو فهمیدم شروع کردم ریز ریز خریدم.هرروز داره قبمتا گرونتر میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.