۹ پاسخ

ن الان میشه بزنی ن بعدزایمان بعدزایمان اگه ب بچه شیرخودتوبدنی اصلا نزن میزنه ی چیزی ازبچه فلج میکنه من خوب درموردس پرس جوکردم

برای چی بزنی؟

خواهش عزیزم اجیم دخترش یکسالش بودزدبعدفهمیدخیلی بده تا4روز ب بچه ش شیرخشک دادهی شیرخودشومیدوشدمینداخت خیلی اذیت شد

اگه اون دکتر قبول کنه و بزنه واقعا بی وجدانه

کلا تا اخر بارداری ممنوعه

نزن بذار بعد زایمان

خطرناکه برای جنین

سلام اصلا فک نکنم برات بزنن

بله گلم تزريق ممنوعه حين بارداري

سوال های مرتبط

مامان آدریانا مامان آدریانا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان سـ‌لـ‌ین کوچولو مامان سـ‌لـ‌ین کوچولو روزهای ابتدایی تولد