۷ پاسخ

اره نوش جونت

اره چرا نشه ؟ بخور ولی زیاد نخور بخاطر قندش

ولی پوذر کاکائو کم میریزم

اره من خودم درست کردم

اعتدال رو رعایت کن، اوایل بارداری من داشتم میخوردم انقد این پیرزنها بهم نخور نخور کردن دیگه بهش ویار پیدا کردم🙆‍♀️😂

من که میخورم عاشقشم

زیاده روی نکن ولی

سوال های مرتبط

مامان مهوا مامان مهوا ۳ ماهگی
مامان 💓پرنسس بابا💓 مامان 💓پرنسس بابا💓 ۶ ماهگی
مامان 💞دخملم دلارا💞 مامان 💞دخملم دلارا💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان کوروش جون مامان کوروش جون روزهای ابتدایی تولد