۹ پاسخ

عزیزم قند ناشتا خوبه ولی دوتای دیگه بالاست
ولی نه خیلی زیاد احتمال زیاد دکتر بهت رژيم بده
ماله من فقط دوساعته 3تا بالا بود بهم گفت رژيم رو رعایت کنم

صبحونه چی خوردی واسه دوساعتع

عزیزم دوست داشتی بیا گروه تلگراممون
باردارن همه
تعداد هم زیاد نیست
به این ایدی پیام بده
@ftme_kh91

هیچی نیست خداروشکر نگران نباش

قندت عالیه هم ناشتا هم قند یک ساعت دوساعته اون ۳ شماره ای که بالا نشون داده چیزی نیست اما بازم سعی کن یه کوچولو مراعات کنی مثلا نرمال ۱۶۰ هست مال شما ۱۶۳ هست

قند ناشتات خوبه ولی قند دوساعتت بالاس عزیزم. حالا برو دکتر انشاالله که رژیم بده دیگه قرص قند نده. خودتم رعایت کن

عالیه

با این ببینید

تصویر

خیلی استرس دارم ممنون میشم جواب بده هرکس بلده😑🥺

سوال های مرتبط

مامان حلما خانم مامان حلما خانم ۸ ماهگی
مامان نخودی مامان نخودی روزهای ابتدایی تولد
مامان کمیل مامان کمیل ۲ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد