شیرکاکائو چقدر میشه خورد؟

۷ پاسخ

من ک همین الان خوردم😂

حالاکاکائوکم مصرف کنی اشکال ندارن البته رفلاکس میده ترش می‌کنی چون ترکیب میشه

ببین تودوران بارداری یه چیزایی نباید استفاده شده کاکائووقهوه وچایی کافئین داره دکترم گفت فقط چایی کمرنگ روزی 3تابیشترنخور

آره عزیزم کلاشیروباهیچی ترکیب نکن حتی شیرموز

سعی کن شیرترکیبی نخوری

منکه همه چی میخورم رعایت نمیکنم😵‍💫

اگه تهوع، معده درد یا رفلاکس نداری درحد هوست بخور
کافئین داره بچه رو اذیت میکنه

سوال های مرتبط

مامان کیاناز🎀🧚‍♀️ مامان کیاناز🎀🧚‍♀️ ۱ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۱۱ ماهگی
مامان 💓پرنسس بابا💓 مامان 💓پرنسس بابا💓 ۶ ماهگی
مامان 💞دخملم دلارا💞 مامان 💞دخملم دلارا💞 روزهای ابتدایی تولد