قهوه چند بار خوردم بده نخورم دیگه
من نسکافه نخوردم ولی روزی یه شیرکاکائو میخورم تا ماه ۶
من جفتشو گاهی میخورم
کاپوچینو کمتر
کاپوچینو کافئین داره قهوه داره ولی شیر کاکائو خوبه
من قهوه تا خالا سه بار خوردم. چتد بارم شیرکاکائو و کاپوچینو
من که دوتاشو میخورم خیلی
من ک میخورم نسکافه شیر کاکائو ولی قهوه نخوردم تاحالا
لباس بچه میفروشم داخل روبیکا کانال دارم خاستی سر بزن قیمتا قیمت حراجیه. ایدی. avinashap11
هر دوتاش باید زیادی نخوری کافئین داره خوب نیس
اگه از اول گرمی نخوردی کاپوچینو نخور اما شیر کاکائو ضرری نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.