بچها شیرکاکائو یا کاپوچینو خطر نداره تو بارداری؟

۱۰ پاسخ

قهوه چند بار خوردم بده نخورم دیگه

من نسکافه نخوردم ولی روزی یه شیرکاکائو میخورم تا ماه ۶

من جفتشو گاهی میخورم
کاپوچینو کمتر

کاپوچینو کافئین داره قهوه داره ولی شیر کاکائو خوبه

من قهوه تا خالا سه بار خوردم. چتد بارم شیرکاکائو و کاپوچینو

من که دوتاشو میخورم خیلی

من ک میخورم نسکافه شیر کاکائو ولی قهوه نخوردم تاحالا

لباس بچه میفروشم داخل روبیکا کانال دارم خاستی سر بزن قیمتا قیمت حراجیه. ایدی. avinashap11

هر دوتاش باید زیادی نخوری کافئین داره خوب نیس

اگه از اول گرمی نخوردی کاپوچینو نخور اما شیر کاکائو ضرری نداره

سوال های مرتبط

مامان 💓پرنسس بابا💓 مامان 💓پرنسس بابا💓 ۶ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته سی‌وهفتم بارداری