۶ پاسخ

واس من ۷ هفته ۱۵۵ بود😂

شما دکتر بهتون چی گفت واسه منم همینه

خىبه عزيزم من ٦هفته رفتم ١١٨بود دكتر گفت ٨هفته باز بيا

منم ۶ هفته و دو روز رفتم سونوی واژینال. ضربان قلبش ۱۰۷ بود
دکتر گفت ۸ هفته مجدد برم سونو
قراره فردا برم.

همین که قلبش میزنه و تشکیل شده خوبه😉
یه نی نی کوچولوعه دیگه ضربانش رو ۳۰۰ نباید باشه که😍😉

ن گلم خوبه نترس

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وششم بارداری