۶شش تاخیر وبی بی چک منفی 🙁
خیلی دلم گرفته

۵ پاسخ

خیلی واقعا سخته درکت میکنم ایشالا که نی نی دار بشیم🥹❤️🥲

انشالله ماه بعدی نگران نباش

مثل من ولی هنوز تست نزدم

ماه دیگه عزیزم ناامید نشو

سخته خیلی برام پیش اومده اینجوری🥲

سوال های مرتبط

مامان نی نی دوم مامان نی نی دوم هفته دهم بارداری
مامان فندوق🫄 مامان فندوق🫄 قصد بارداری
مامان آوینا مامان آوینا ۲ ماهگی
محدثه محدثه قصد بارداری
مامان نوک طلا مامان نوک طلا قصد بارداری