مامانا شیر بلال کی به قیمت میشه گرفت ؟ زیاد می‌خوام

۴ پاسخ

منم گرفتم دون کردم برا ذرت مکزیکی و اینا عالیه عالی

زود خراب میشه که.نمیشه نگه داشت

خب الان قیمتش خوبه که من گرفتم کیلویی۲۵هستش

پاییز

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز ۲ سالگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۲ سالگی
مامان محمد رادین و فندق مامان محمد رادین و فندق ۲ سالگی