واکسن یکسالی خیلی اذیت میکنه تب هم داره چند تاست

۷ پاسخ

سبک‌ترین واکسن هست

ن اصلا یدونه هستش دآخل دست میزنن

سلام من دخترم دیروز زد دوتا هستش دست و پا خیلی سبک بودخداروشکر فقط یکبار استامینوفن دادم بهش

خیلی سبک و خوبه

شنیدم خیلی راحت

برای دختر من فقط یه دونه توی دست راستش زد
خیلی هم سبک بود اصلا استامینوفن هم ندادم

نه اصلا خیلی سبکه دوتاست

سوال های مرتبط

مامان فرهان💚👼 مامان فرهان💚👼 ۱ سالگی
مامان دختر نازم ..‌ مامان دختر نازم ..‌ ۱۲ ماهگی
مامان لیانا🎀 💫 مامان لیانا🎀 💫 ۱۵ ماهگی
مامان آران مامان آران ۲ سالگی
مامان مهدی مامان مهدی ۱ سالگی