۲ پاسخ

غربالگری دوم که اسکن و آنومالی جنین هست ۱۷_۱۸ هفته هست چون سلفری دادی ازمایشش لازم نیست ولی سونوشو باید بدی

انومالی

سوال های مرتبط

مامان اوینا و ادرینا مامان اوینا و ادرینا ۶ ماهگی
مامان فسقلی🤩 مامان فسقلی🤩 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان کوشولو 🩵🩷 مامان کوشولو 🩵🩷 هفته چهاردهم بارداری
مامان آیه مامان آیه هفته بیست‌وهشتم بارداری