حتما باید آزمایش سلفری رو بریم یا نه؟

۵ پاسخ

عزیزم اگر کاملا غریبه هستید و توی خانواده هاتون دور از جون سندروم داون نیست اصلا نیازی نیست
این آزمایش رو اکثرا برای افراد۳۵سال مینویسن برای شما انتی کافیه
چیزی ک متخصص به من گفت

اگه دکتر بنویسه اره

اگ انتی مشکل داشته باشه دکتر میگه حتما سلفری بدین ولی اگ انتی و انومالی خوب بوده دکترم نگفته نیاز نیس بدین

به نظرم اگه انجام بدی خیالت دیگه راحته راحته منم چند رور پبش انجام دادم

اگر نیاز باشه دکترت بهت میگه اگر خدای نکرده ان و آزمایشش مشکل داشته باشه میفرستن

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وپنجم بارداری