۱۰ پاسخ

آزمایش ntمشگل داشت فرستادن سلفری؟یا خودت خواستی بری؟

عزیزم سلفری یه ازمایشیه که سلامت جنین کروموزومی بودن یا نبودن جنین رو تشخیص میده و اینکه جنسیت جنین رو از خون دی ان ای موجود در خون مادر مشخص میکنه اگر عددش بیشتر از ۲.۵ یا ۳ بود احتمال کروموزومی بودنش رو میدن اگر کمتر از این ارقام بود جای نگرانی نداره . اگه امروز ازمایشتو دادی جوابت ۱۴ روز دیگه میاد چون این ازمایش برحسب نظریه و تشخیص استادای کشور های خارجی هستش مشورت میکنن و جوابش ۱۴ روز بعدش میاد برای من نظریه ی دکترای هند بود اگر afemale بنویسه یعنی جنین دختر داری اگر male بنویسه یعنی جنین پسر داری چیزایی که یادمه رو نوشتم چون خودمم دادم و جوابش خوب بود و اینکه low risk یعنی ریسک پایین یعنی اینکه از یک دهم درصد هم پایینه

تا چند هفته وقت هست برای سلفری؟

چ زیاددد وقتی من بخوام بچه دارشم فک کنم هر ازمایش بشه۳۰تومن😂

من که پرسیدم گفتن ۱۰تومنه

سلفری فقط سندرم دان و مبتونه و جنسیت همین

بررسی همه کروموزومها و وجود سندروم یا تریزومی..و جنسیت

من دنا امروز ۱۳ دادم . قبل عید ۸۸۰۰ بوده . 🙄شما کجا ۱۵ دادی؟

مثلا چی باید بگه😅

جنسیت رو میگه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🤩 مامان فسقلی🤩 هفته بیست‌ویکم بارداری