خانوما شما بعد زایمان کاچی خوردین؟

۱۸ پاسخ

من الآنم پریود میشم میخورم عاشقشم

بله خوردم

نه اصلاااا

نه نخوردم

آره گلم من تا یک ماه مادرم هر روز کاچی میداد بهم

نه اصلا دوست ندارم

بخوری که عالیه
اگه بچه زردی داشته باشه نباید بخوری
چون خیلی گرمیه

من خوردم عالی بود اصن اعتقاد نداشتم ولی اگه توش مغزیجات بریزید عالیه من اصن میخوردم واقعا انرژیش عالی بود من و به حال میاورد

نه مگه باید میخوردم‌🤔🧐

بله تا ۱ هفته روزی یبار

من مامان درست میکرد میخوردم تو همون ده روز

بله تا چند روز خوردم من عاشق کاچی های مامانم هستم

نه نخوردم

آره من زیاد خوردم تا دلت بخواد

من زیاد نخوردم دوس نداشتم

یک بار🥺

من نه اصلادوست ندارم

من نخوردم ..چون اولی و صفرام سنگ آورده بود دومی زردی گرفت بچه🤪

سوال های مرتبط

مامان ❤️ Aydın ❤️ مامان ❤️ Aydın ❤️ ۵ سالگی