۱ پاسخ

۶تاقاشق ارد تفت بده بعدبهش کره حیوانی اگه داری ۴قاشق یا کره پاستوریزه ی قالب ۵۰گرمی بزن خوب باهم مخلوط کن و شکر۱لیوان با ۵تالیوان آب و یکم زعفرون دم کرده و ۲قاشق غذاخوری گلاب مخلوط کن کم کم ب مواد آردت اضافه کن هم بزن یکدست بشه اگه دیدی شیرینی یا آبش کمه اب بریزتوش تا کمی رقیق بشه و شیرینیشم بستگی ب ذائقه خودتون‌داره میتونی شیرین ترکنی اگه نیس یا کم شیرین خوب مخلوط ک کردی شعله کم میکنی مدام هم میزنی چون گوله میشه ته میگیره هم نزنی بهش زیره و کمی پودرهل و دارچین اضافه کن اخرشم با کنجدو گردو یکمم گل محمدی پودرش کن بریزروش

سوال های مرتبط

مامان ....... مامان ....... ۴ سالگی
مامان ارش وآیلین❤️🤩 مامان ارش وآیلین❤️🤩 ۴ سالگی