۴ پاسخ

نه درد نداره غلیظ کشدار ژله ای رنگشم برای من شیری بود برای بعضیا کرم یا قهوه ای هم هست و تیکه های بزرگ

حالت ژله ایه خون هم قاطیشه

آخرای بارداری طبیعیه بچه میاد پایین و فشار رو دهانه رحم زیاد میشه

ترشح موکسی چجوریه☹️

سوال های مرتبط

مامان 🩷نیلا نیکان 💙 مامان 🩷نیلا نیکان 💙 ۲ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۹ ماهگی
مامان دختر نازنازیم مامان دختر نازنازیم ۱۱ ماهگی
مامان ایلاف😻🐣🦩 مامان ایلاف😻🐣🦩 ۱۳ ماهگی