خانما بچه ۴روز اگر تو یه روز پی پی کنه طبیعیه ؟

۳ پاسخ

اره اشکال نداره

اره من بچم روزی پنج یا شش بارم میشه پی پی کنه ب دکترش گفتم میگه خوبه ک شکمش راحت کار میکنه و طبیعیه

سوال منم هست چون دخترمنم از وقتی اومده دنیااا روزی سه الی ۴بار مدفوع مکنه البته شیر خودم مخوره

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۸ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱۰ ماهگی
مامان 💞جوجه صورتی💞 مامان 💞جوجه صورتی💞 ۱۴ ماهگی
مامان نیلای👼🏻🩷 مامان نیلای👼🏻🩷 ۴ ماهگی