بچه ۴.۵ بار پی پی کنه طبیعیه

۵ پاسخ

بچه ۲/۳ماهه روزی ۶/۷بارم میکنن طبیعیه

اره طبیعیه عزیزم

اره طبیعیه

اما اگه پشت سرهم هر پنج الی10 دقیقه اسهاله

اگه فاصلش زیاده اره

سوال های مرتبط

مامان آراد🤎🧸🍼🐥 مامان آراد🤎🧸🍼🐥 ۲ ماهگی