خشکی واژن در هفته من طبیعیه؟
اصلا ترشح ندارم

۱۳ پاسخ

منم هفته پنج همینجور بودم
انگار طبیعیه

منم همینجورم تایپیکامو بخون😣

منم ندارم همچنان

اولش نداری بعد هشت هفته شروع میشه

شما ک نوشته یک ماهگی

منم خشک خشکم

من قبل اینکه موعدم بشه آنقدر خیس میشدم آب سفید می اومد ازم الان پنج روزه فهمیدم باردارم خشک شدم

ول کن میخوای چکار ترشح الان

من نمیدونم باردارم یانه قبل پریودم همیشه ترشحاتم زیاد بود الان کمه گاهی به گاهیه

منم از ۹ هفته به بعد دارم طبیعیه نگران نباش

منم ندارم گلم هراز گاهی هست

منم همینجورم مامان جان

منم تو هفته شما نداشتم، بعد از اونم گاهی دارم, گاهی روزها هیچی ندارم

سوال های مرتبط

مامان دونه انار🫀 مامان دونه انار🫀 هفته دهم بارداری
مامان ۴تاعروسک😍 مامان ۴تاعروسک😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌ام بارداری
مامان 🩵کارن🩵 مامان 🩵کارن🩵 ۲ ماهگی
مامان 💙mohsen💙 مامان 💙mohsen💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آیهان 🥹 مامان آیهان 🥹 ۴ ماهگی