۴ پاسخ

دکتر فقط نگین ولیهعدی فقطططططط
من تمام دکترارو تست کردم

ارع من میبرم خیلی ام راضی ام

بد نیست من اکثر دکترا بردم الان پیش خامنه پور میبرم راضیم

آره دکتر خوبیه من پسرمو‌چند بار بردم تشخیصش خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۲ سالگی
مامان ال آی👼🏻👧🏻🩷 مامان ال آی👼🏻👧🏻🩷 ۱ سالگی