۱ پاسخ

یدونه تخمرغ رو با شیر وقاطی کن میوه هم داشتی توش بریز بعد ارد رو اضافه کن بعد سرخ کن

سوال های مرتبط

مامان selin•💜🦄• مامان selin•💜🦄• ۱ سالگی
مامان دوردونه 😘 مامان دوردونه 😘 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان اردلان و ارسلان مامان اردلان و ارسلان ۲ سالگی
مامان آنیسا جانم💓 مامان آنیسا جانم💓 ۱۵ ماهگی