۶ پاسخ

اگر قندت بالاست آجیل و تخم مرغ آبپز ،کباب ،آبگوشت اینا بخور موثره

خسته شدم از هرهفته دکتر و سونو رفتن. کاش دردم بگیره برم زایمان کنم

وزنش آخرین سونوت چقدر بود؟

اجیل و بستنی و دلستر بخور

چرا عزیزم مگه وزنش چقدره عزیزم

چقدر عقبه عزیزم؟

سوال های مرتبط

مامان هیرا 👶🏻🩵 مامان هیرا 👶🏻🩵 ۵ ماهگی
مامان امیررضا🐣💙 مامان امیررضا🐣💙 ۲ ماهگی