کسی ترشح زرد نداشته توبارداری؟

۷ پاسخ

من بعضی اوقت خیلی کم دارم

من دارم همراه با سوزش و خارش دکتر دارو داد الانم مصرف میکنم

من دارم

من اوایل داشتم تبدیل شد ب لکه قهوه ای شیاف 3هفته زدم قهوه ای رفت دوروزه دوباره زرد شده امروز وقت دکتر دارم

منم دارم بعضی موقعه ها

عفونته احتمالا منم داشتم

منم دارم

سوال های مرتبط

مامان قندمامان❤️ مامان قندمامان❤️ ۶ ماهگی
مامان آرتا🫀🌱 مامان آرتا🫀🌱 ۳ ماهگی
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ودوم بارداری