۵ پاسخ

فکر کردم فقط من اینطوری هستم

جنین از خون مادر تغذیه میکنه وقتی ویتامینها ومواد مغذی مادر کم بشه تغذیه به خوبی انجام نمیشه جنین اسیب میبینه حتما بخور یک چیزی ۲۴ ساعت خیلیه

برای بچه نه عزیزم

آجیل بخور. پسته و بادوم و نخود دم دست داشته باشین. ذره ذره بخورین

از استخوان خودت تغذیه میکنه بعد پوکی استخوان میگیری گلم سعی کن میوه بخوری اگ غذا نمیتونی

سوال های مرتبط

مامان ستین🧿❤️ مامان ستین🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجهه مامان جوجهه روزهای ابتدایی تولد