دخترا این جواب آزمایش چه مشکلی داره قند و خونم هست

تصویر
۳ پاسخ

من نمی‌دونم وگرنه میگفتم

سلام عزیزم یه خورده فقر آهن داری با یه خورده قندتون بالاست یه 12 واحد قند ناشتا بالاست

قندتون فکر میکنم یکم بالاست

سوال های مرتبط

مامان ماهلین و هامینم مامان ماهلین و هامینم ۶ ماهگی
مامان آرسام کوچولو مامان آرسام کوچولو ۶ ماهگی
مامان آرتا💙 مامان آرتا💙 ۴ ماهگی
مامان قصد بارداری مامان قصد بارداری ۲ ماهگی
مامان ویانا🎀🩷 مامان ویانا🎀🩷 روزهای ابتدایی تولد