طبیعی هستین یا سزارین 😬😬

۲۲ پاسخ

طبیعی

سزارین دومم

طبیعی دوم انشالله

طبیعی ودرانتظار اومدنش😢

طبیعی آن شالله

من سزارین

سز دوم

قربون کارا خدا برم.اون که طبیعی میخواد تا ۴۱ هفته دردش نمیگیره بزور باید بیاد،بعد اونی که سزارین میخواد قبل تاریخ سز دردش میگیره🫤

سزارین اما طبیعی چیز دیگه ای هست عالی😍

طبیعی ولی میدونم تااخرش نمیاد😐🤣

طبیعی اگه خدا بخاد

سزارین چون فوبیای طبیعی رو‌دارم

طبیعی،😭

طبیعی
مثل چی از سز میترسم 😂

طبیعی ایشالله

طبیعی

طبیعی

سزارین

طبیعی انشاالله

هنوز نامعلوم🥲

طبیعی نمیاد که،😂😂

طبیعی اگر خدا بخواد
و اگر بیاد بچه🫠🤣

سوال های مرتبط

مامان سیدحسین 😍 مامان سیدحسین 😍 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان مهوا 💋😍 مامان مهوا 💋😍 ۱۴ ماهگی