۶ پاسخ

سزارین اختیاری ام

سزارین

طبیعی

ان شاءالله منم طبیعی

طبیعی

دیروز سونو رفتم گفت نینی 3 کیلو و 100 گرم هست وزنش
بنظرتون کم نیست؟

گف 10 روز وقتت مونده جیکارکنم تو این 10 روزی نینی یکم وزن بگیره

سوال های مرتبط

مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی