۴ پاسخ

مننن
بهم گفت ۳۶ هفته معاینه تحریکی و سونو
چون احتمال داره وزن بچم زیاد باشه سزارین بشم 🥲

بنده🤗

مننننن

من هم هفته ت بودم ک رفتم نامه سز گرفتم خیلی یهویی

سوال های مرتبط

مامان ملکا و تودلی مامان ملکا و تودلی هفته سی‌وهشتم بارداری