۹ پاسخ

اتفاقا من نسکافه ایشو برا پسرم گرفتم به دوستم نشون دادم اونم عکس برام فرستاد که طوسیشو برا پسرش گرفته🤭دخترونه پسرونه نداره طرحش اسپرته😍

آره اتفاقا بع نظر من‌اسپرته

اره بابا اسپرته بگیر😍

من امشب صورتی و قرمزشو برای دخترم سفارش دادم🥺

رنگای اسپرتشو بگیری ک عیب نداره .. ابی .کرم طوسی..

نه خیلیم خوشگله اسپرته
کلا رنگ جنسیت نداره که من الان دخترم کلی لباس آبی داره

واااییی چه نازه خودااا🥹💞

منم اتفاقا همینو میخواستم بخرم کلی رنگش دخترونس بیشتر نگرفتم

اسپرته بنظرم ولی یه رنگ دیگه بردار

سوال های مرتبط

مامان دنیز و یزدان🩵 مامان دنیز و یزدان🩵 ۱۲ ماهگی
مامان علیسان ومهدیار مامان علیسان ومهدیار ۸ ماهگی
مامان ماهک🧿 مامان ماهک🧿 ۱۱ ماهگی
مامان نیلماه مامان نیلماه ۱ ماهگی
مامان تيام مامان تيام ۱۰ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ ماهگی