خانومااین مثبت رنج ازمایشگاه ببنین چندهفتمه

تصویر
۷ پاسخ

خانوما خربزه مشهدی ضررداره بخورم؟

خانوما من قبل بارداری فولیک اسیدیک میخوردم الان ادامه بدم میخام ۶ ۷ هفتگی برم پیش دکتر

وای باورم نمیشه 😭😭

این الان واقعا مثبت

۳هفته اینا

عزیزم روز‌چند موعدت این ازمایشو دادی ؟

برا من ۳ هفته بود

سوال های مرتبط

مامان ماهورا مامان ماهورا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آرکان جون💙🧢👣 مامان آرکان جون💙🧢👣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فسقل مامان فسقل ۲ ماهگی
مامان فنچ مامان مامان فنچ مامان ۴ ماهگی
مامان رستا خانوم🩷 مامان رستا خانوم🩷 ۵ ماهگی
مامان آسمان کوچولو💗 مامان آسمان کوچولو💗 هفته سی‌وهشتم بارداری