خانوم این تیتربتامه چندهفتمه؟؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

علائمات چیان عزیزم؟

بر من ۱۰۰۰ بود رفتم ۵ هفتم بود فکر کنم بر شما ایشالله دوقلو باشه چون خیلی بالا😍

حداقل ۵ هفته هست

۴تا۵هفته

ن ساک ن کسیه زرد

اخه دیروزرفتم سونوگف هیچی تشکیل نشده

سن بارداری فقط با سونو مشخص میشه

همون دور ۴ هفته و ۴ یا ۵ روز

۳هفته

هفتت اینجا مشخص نمیشه ک

سوال های مرتبط

مامان فسقل مامان فسقل ۲ ماهگی
مامان گل پسرا😍 مامان گل پسرا😍 ۴ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته یازدهم بارداری